Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


6 marca 2014

Polędwica z ziemniakami i sałatką - dieta 1100kcal



W tym miejscu winna Wam jestem małe wyjaśnienie... Na zdjęciu jest polędwica wieprzowa, która jest niewskazana w diecie 1100 kcal. Powinna być wołowa i takiej użyjcie (!) . Ja musiałam po prostu wykorzystać tą która była w mojej lodówce ;) Następnym razem zamienię zdjęcie :)


POZOSTAŁE WYTYCZNE DOTYCZĄCE DIETY ORAZ POSIŁKÓW NA I i II ŚNIADANIE ORAZ KOLACJĘ SĄ POD TYM LINKIEM - (KLIK)


Składniki:
100g ziemniaków
3 łyżki mleka
sól, pieprz
100g polędwicy wołowej
2 łyżeczki oliwy
mix sałat+pomidor+ogórek+papryka

Ziemniaki ugotować w osolonej wodzie. Polędwicę leciutko rozbić. Oprószyć sola i pieprzem. Na patelni grillowej rozgrzać oliwę i obsmażyć polędwicę z dwóch stron. Ziemniaki utłuc dokładnie z mlekiem na puree. Podawać z dowolnymi warzywami - u mnie mix sałat z ogórkiem, papryka i pomidorem. Smacznego :)





2 komentarze:

  1. Na zdjęciu nie widać,że to wieprzowina, polędwiczki wp. mają niewiele tłuszczu.
    Przy diecie fajnie byłoby jako dodatek podać puree z kalafiora lub brokuła.

    OdpowiedzUsuń