Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


25 sierpnia 2011

Kanapki z tuńczykiem i sosem czosnkowym




Zastanawiałam się czy umieszczać ten wpis, bo nie jest to nic skomplikowanego i nowatorskiego i raczej nie wymaga specjalnego przepisu, ale ponieważ kanapki te są pyszne i baaaaardzo przez nas lubiane postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem na pyszną kolację :)
Najlepiej smakują z domowego chleba (w tym przypadku robiłam  żytnio-pszenny na zakwasie )


Składniki:

5 kromek chleba
masło
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
1-2 pomidorki
szczypiorek
3 łyżki majonezu
2 łyżki jogurtu
czosnek granulowany lub 3-4 ząbki przetartego
kapary (niekoniecznie)
sól, pieprz

Chleb posmarować lekko masłem. Tuńczyka odcedzić z zalewy i rozgnieść widelcem. Ułożyć na kanapce. Na każdej kromce położyc plaster pomidora. Jogurt wymieszać z majonezem. Dodać czosnek (ja lubię jak jest ostry). Doprawić solą i pieprzem. Powstałym sosem czosnkowym polać kanapki,  posypać szczypiorkiem i kaparami.

Smacznego :)



3 komentarze:

  1. nooo...
    takie kanapeczki, to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze i nieskomplikowane, ale za to na pewno pyszne! Taka kanapeczka milo zaczac dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nieskompilowane ale nigdy nie wpadłam na to, żeby zrobić sobie taką kanapkę z tuńczykiem, zawsze dawałam go tylko do sałatki:)ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń