Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


17 września 2011

Błyskawiczne bułeczki z sera twarogowego



Wydawało mi się, że ostatnio publikowane bułeczki jednogodzinne są szybkie. Myliłam się :) Te bułeczki są mega błyskawiczne i na długo zachowują świeżość i miękkość .
Wpadłam dziś do domu i zanim zdjęłam buty - przekręciłam piekarnik by się nagrzewał :) Dziesięć minut później bułeczki były już w piecu by po kolejnych 30 minutach już ich nie było wcale :D Przepis pochodzi z książki "Domowe przysmaki"
Polecam baaaaaaaaardzo :)


Składniki:

200g sera białego
3 łyżki mleka
4 łyżki oleju
1 jajko
1 szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
250g mąki pszennej (typ 450)
sezam do obtoczenia

Z podanych składników wyrobić gładkie ciasto. Uformować 8 bułeczek. Górę każdej z nich obtoczyć w sezamie. Wstawić do nagrzanego do 200 stopni piekarnika i piec przez 20-25 minut.
Smacznego :)





18 komentarzy:

  1. hm...kupię ser i zrobię , może nawet jutro z samego rana

    OdpowiedzUsuń
  2. bez dodatku cukru?

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się, że łatwo pójdzie ale z doświadczenia wiem, że nawet najprostszy przepis mogę sknocić, więc postaram się ściśle tego trzymać i też chcę by takie mi wyszły...rewelacyjnie wygladają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bez cukru :) Bułeczki są świetne i na pewno Ci wyjdą :) Trzymam kciuki i daj znac jak Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bułeczki. Szukałam od jakiegoś czasu podobnego przepisu i proszę, nareszcie go znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako fanka wszystkich domowych bułek właśnie zapałałam do nich wielką miłością :D Skoro są takie szybkie...może jutro na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. oo te też upiekę, ty moja Guru :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha Guru hahahaha :D Dajcie znać jak wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to coś dla mnie na pewno spróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny przepis, jeżeli do tego robi się je błyskawicznie, to chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam dzisiaj te bułeczki na śniadanie. Niestety prawie wcale mi nie wyrosły :( Może jakieś wskazówki co zrobiłam nie tak? A może tak miało być? W smaku bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno mi powiedziec co się stało... A ciasto było dobrze wyrobione na gładko z serem? Te bułeczki powinny ładnie urosnąć. Ser jeśli przeciśniemy przez praskę łatwiej się wyrobi z reszta ciasta. Może udadzą się następnym razem... Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź :) Rzeczywiście ser nie był dobrze wyrobiony. Myślałam żeby go rozdrobnić blenderem ale nie było o tym w przepisie więc zrezygnowałam :( Następnym razem tak zrobię :)
      Dzisiaj właśnie robię "bułeczki jednogodzinne" - dam znać jak wyszły ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. no bomba! akurat mam 2 kg sera białego, z połowy zrobię bułki, a co z resztą? ojojoj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten przepis jest źły
    Nie wyszły wcale

    OdpowiedzUsuń