Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


26 października 2011

Uśmiechnięte ciasteczka serowe z jabłkiem




Te przepyszne ciasteczka robiłam do tej pory jako  zawiajne kopertki . Nie miałam pojęcia że ten sam przepis krąży pod nazwą uśmiechniętych ciasteczek, dopóki nie znalazłam go u Mirabelki.
Ciasteczka są idealne :) Kruche, z mięciuteńkim jabłuszkiem i oprószone cukrem pudrem.... mmmmm pyszności :) Polecam :)


Składniki:

250g białego sera
250g masła
250g mąki pszennej
szczypta soli
4 jabłka
cukier puder do posypania


Ser przecisnąć przez praskę, dodać masło, mąkę i sól. Dobrze wszystko zagnieść. Kulę ciasta owinąć w folię i wstawić do lodówki. Schłodzić. W tym czasie obrać jabłka, pokroic na ćwiartki a te jescze na mniejsze kawałeczki. Wyjąć ciasto z lodówki. Rozwałkować na grubość 4-5 mm. Szklanką wykrawać kółka. Na każde układać kawałek jabłka (szerszą częścią na zewnątrz) i złożyć na pół. Układać na blasze wyłożonej mata do pieczenia. Wstawić do nagrzanego pieca i piec w 220 stopniach ok. 25 minut. Upieczone posypać cukrem pudrem.
Smacznego :)



12 komentarzy:

  1. super wyglądają...;) trzeba będzie je zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja robiłam je jako ciasteczka chorwackie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Ty niedobra! Znów jesteś pierwsza!! Pięknie wyglądają te ciasteczka! Cudne zdjęcia! Porywam kilka, bo Ty i tak masz ich dużo!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam smakowały :) Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja je jadłem rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha Asiu :* Dziękuję Wam za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Koleżanka zrobiła bardzo dobre, ale niestety nie jadłem, ale wierzę, że są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj piekłam ciasteczka z dziećmi. Są pyszne i szybko znikają z talerzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj piekłam ciasteczka z dziećmi. Są pyszne i szybko znikają z talerzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam te ciasteczka wiele razy, są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń