Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


25 września 2011

Grillowany oscypek z żurawiną

 


Nie jest to przepis, a raczej propozycja podania :)  Jeśli góralskie oscypki, to tylko z grilla i z żurawiną :) Uwielbiam i polecam :)

Oscypka ugrillować krótko z obydwu stron. Powinien być miękki i lekko zezłocony. Na każdym położyć odrobinę żurawiny ze słoiczka. Ja osobiście lubię tę słodszą (gdy jest zbyt cierpka lub kwaśna dosładzam do smaku cukrem pudrem).
Smacznego :)


6 komentarzy:

  1. zatęskniłam za smakiem takich prawdziwych oscypków..

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa!! Jak ja lubię!! Mogę kilka, proszę, proszę, masz ich tam dużo!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oscypka z grilla! Pycha! A z taką żurawiną, to już musi być absolutne "niebo w gębie" :)
    Pzdr Aniado
    Ps. Przy okazji dodam, że najlepsze oscypki z grilla jadłam... w Sopocie na molo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny i pyszny! Uwielbiam:)
    W tym roku zjadłam sporo oscypków w sierpniu, gdyż byliśmy na wakacjach w Zakopanem.
    Uwielbiam zapach i smak oscypka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper !!! kocham oscypki :) tak przyrządzone to niebo w gębie :]

    OdpowiedzUsuń