Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


1 marca 2012

Deser galaretkowy z owocami dla dzieci



Deser stary jak świat jednak lekko odświeżony :) Galaretkę z owocami każde dziecko zna i chyba lubi. Moje w kazdym bądź razie bardzo. Z reguły podawałam ją w pucharkach w których tężała razem z owocami i dekorowałam bitą śmietaną, lub kroiłam na 1 cm kwadraty nożem i układałam w pucharkach. Od jakiegoś czasu moje dzieci jednak wolą ją zdecydowanie w innej formie. Wygrzebałam z szuflady sitko do krojenia sałatki (takie jak np tutaj) i znacznie sobie ułatwiłam pracę :) Polecam Wam baaardzo :)


Składniki:
2-3 galaretki w różnych kolorach
śmietana 36%
cukier puder do smaku
owoce (banany, winogrona, mandarynki, brzoskwinie)
beziki, kolorowe posypki itp.


Galaretki przygotować wg przepisu i odstawić każdy kolor w osobnym garnuszku do stężenia. Śmietanę ubić na sztywno dodając cukier puder do smaku. Galaretki pokroić sitkiem sałatkowym. W wysokich szkalnkach lub pucharkach układać warstwami kolejne kolory galaretek przekładając je warstwani bitej śmietany. Wierzch deseru to kolorowe owoce z kleksem bitej smietany. Moim dzieciom smakuje to zdecydowanie bardziej niż klasyczna galaretka :) Smacznego :)




5 komentarzy: