Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


19 grudnia 2011

Korzenne kruche ciasteczka



Fajne błyskawiczne ciasteczka które znalazłam na blogimam.pl jeszcze nie świąteczne, ale już z maleńkim aromatem przypraw korzennych. Gdy polejemy je delikatnie czekoladą zyskują jeszcze więcej :) Moim dzieciom bardzo smakowały więc polecam Wam baaardzo :)


Składniki:
300g mąki pszennej
100g cukru pudru
2 żółtka
250g masła
3 łyżeczki przyprawy korzennej


Z podanych skłądników zagnieść gładkie ciasto i wstawić na min 30 minut do lodówki. Po tym czasie rozwałkować na grubość 3-4 mm i wykrawać ciasteczka. Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec w temp 210 stopni 10-12 minut. Studzić na kratce. Dekorować rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladą mleczną i np. kokosem.

Smacznego :)






9 komentarzy:

  1. Jak ja lubię korzenne ciastka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. korzenne ciasteczka to ja zawsze i chętnie skosztuję :) przepis już zapisany :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. są przesłodkie! schrupałabym sobie teraz takie ciacho :)

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm z czekoladą.... porywam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno robiłam podobne, już czekają do świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają te choinki przyprószone 'śniegiem':)
    Zapisuję i zrobię jak już odpocznę po świętach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chrupkacze doskonałe, tak zwane :D Mam podobne ciasteczka cynamonowe :] Pyszne, proste, szybkie i niezastąpione na Święta :]

    OdpowiedzUsuń