Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


7 czerwca 2011

Cynamonowe koperty z ananasem



Zawsze w zamrażarce mam ciasto francuskie na wypadek niespodziewanej wizyty gości ;) Cokolwiek się z niego wymyśli - jest błyskawiczne w wykonaniu.  Do tej pory robiłam z ciasta francuskiego ciasteczka w formie otwarych kwadracików z owocami takich jak tu  , lub rogalików z czekoladą. Dziś postanowiłam skorzystac z przepisu znalezionego na White Plate i w cieście francuskim zapiec ananasa
Polecam :)


Składniki:
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • 1 puszka ananasa
  • gruby cukier (ja użyłam brązowego)
  • cynamon
  • 1 jajko

Ciasto francuskie odmrozić i pokroić na wadraty lub prostokąty. Ananasa odcedzić. Jeśli jest w krążkach to przekroić każdego na pół i ukłądać diepołówki na kawałku ciasta. jeśli jes już kojonu to po łyżce :) Dokładnie zlepić brzegi ciasta. Posmarować roztrzepanym jajkiem. Posypać ckrem i cynamonem. Piec ok. 15-20 minut w temp. 200 stopni.

Smacznego :)




Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz