Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


24 maja 2011

Lody bananowe



Znalazłam je niedawno na blogu "Wypieki z pasją" i od razu mnie zaintrygowały :)
Banalne w wykonaniu, pyszne w smaku i zdrowe - czego chcieć więcej. Polecam :)


Składniki:
  • 3 banany
  • 100g czekolady mlecznej
  • 1 łyżka oleju słonecznikowego
  • dowolna posypka cukrowa, siekane migdały, orzechy, kokos
  • 6 patyczków do lodów

Banany obrać, odciąć końcówki i przekroić na pół. Nabić na patyczki do lodów i wstawić do zamrażalnika na 15 minut. W tym czasie czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać olej i dobrze wymieszać. Schłodzone banany maczać w czekoladzie i posypać dowolnymi posypkami. (raczej sprawnie to robić, bo szybko zastyga). Ponownie wstawić do zamrażalnika i zamrozić. Ja nie miałam drewnianych płaskich patyczków do lodów, więc użyłam bardzo sztywnych szerokich rurek do picia ;) Płaskie patyczki jednak zdecydowanie lepiej trzymają się w bananie :)

Smacznego:)

  



2 komentarze:

  1. Widzialam gdzies juz takie, tez mam w planach je zrobic, zobaczymy czy plany dojda do skutku :) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają pysznie,jeszcze nie jadłam lodów z bananem najczęściej kupuje swoje ulubione
    w Lidlu ale może przygotuję własnie takie:)

    OdpowiedzUsuń