Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


19 sierpnia 2013

Tort arbuzowy owocowy bez pieczenia - watermelon cake




Fantastyczna propozycja na upalne dni. Podobne cudo widziałam już między innymi tutaj (klik), a dzisiaj sama się pokusiłam o jego zrobienie. Błyskawiczny w przygotowaniu bardzo efektowny owocowy deser. Zachwyci każdego. Polecam Wam baaardzo :)


Składniki:
1 średni arbuz
500ml śmietany kremówki 36%
cukier puder do smaku

do dekoracji:
posypka z karmelizowanych orzechów (klik) lub prażone płatki migdałów
wiórki kokosowe
dowolne owoce


Górę i dół arbuza odciąć. Środek wyciąć ostrym nożem tworząc walec. Wyrównać. Śmietanę ubić na sztywno pod koniec dodając cukier puder do smaku. Arbuza wytrzeć dokładnie ręcznikiem papierowym z soku i wysmarować dokładnie śmietaną. Boki obsypać orzechami lub uprażonymi płatkami migdałów. Górę udekorować wiórkami kokosowymi i dowolnymi owocami. Podawać od razu. Smacznego :)

 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Ojej jakie śmieszne:) Takiego środka się nie spodziewałam:) Podziwiam, że udało Ci się takie coś wkroić.

    OdpowiedzUsuń
  2. też to widziałam ostatnio! rewelacyjny pomysł! na letnie przyjęcia uważam bomba - i nie kaloryczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny tort z niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam takie w sieci z ubitym mlekiem kokowosym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boski! Nigdy nie słyszałam o arbuzowym torcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. też robiłam :) jednak postawiłam na okrągłą formę ;) http://gotujzrodzinka.pl/dla-dzieci/deser/arbuzowy-tort-nie-tort/

    OdpowiedzUsuń