Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


5 marca 2012

Krewetki smażone w sezamie



Ostatnio coraz częściej sięgam po owoce morza. Nie przekonałam się jeszcze do wszystkich, ale krewetki bardzo mi odpowiadają. Dziś jedne z moich ulubionych, pyszne i błyskawiczne w przygotowaniu. Przepis znaleziony na stronie Kwestia Smaku. Polecam baaardzo :)


Składniki:
500g krewetek (mrożone, podgotowane)
oliwa
1 białko
ziarna sezamu
sól
sos sojowy
sos słodko - kwaśny


Krewetki przelać wrzątkiem na sitku. Białko dokładnie rozkłócić widelcem. Krewetki delikatnie posolić. Obtoczyć je najpierw w białku a następnie w sezamie. Smażyć na mocno rozgrzanej oliwie na złoto. Podaję je najczęściej na roszponce (którą dzisiaj wyjątkowo zastąpiłam sałatą lodową) z sosami słodko kwaśnym i sojowym.
Smacznego  :)




2 komentarze:

  1. w takiej wersji jeszcze nie podawałam, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie i choć jak już wspominałam kiedyś , nie lubimy się z owcami morza, to te krewetki bym skosztowała:)
    Pozrawiam!

    OdpowiedzUsuń