Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


14 czerwca 2011

Sałatka z szynki parmeńskiej z owocami



Ciąg dalszy mojej uczty przygotowanej przez męża :) Po pysznej grillowanej kaczce podał deser (choć mnie zdecydowanie bardziej pasowało by to jako przystawka i od tego bym zaczęła ;) Przepis pochodzi z książki "Grilluj z Mistrzami Świata"
Oryginalna w smaku. Do tej pory z owoców tylko avocado łączyłam z szynką parmeńską, ale muszę przyznać że ta sałatka bardzo mi smakowała :) Polecam :)


Składniki na dwie porcje:
  • 160g szynki parmeńskiej
  • 60g grapefruita
  • 60g pomarańczy
  • 60g melona (zastąpił morelką)
  • 40g malin

dressing malinowy z ginem:
  • 40g malin
  • 20g oliwy z oliwek
  • 40ml ginu

Szynkę parmeńską ułożyć z filecikami z pomarańczy i grapefruita, cząstkami melona i malinami.
Przyrządzić dressing: gin zagotować pozbywając się alkoholu, wystudzić, połączyć z oliwą oraz przetartymi malinami. Szynkę podawać z dressingiem malinowym z ginem

Smacznego :)




  

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie to jest cudo;] uosobienie wszystkiego, co uwielbiam;] maliny, grapefruit, pomarańczka, melon. Po prostu sam miód;D

    OdpowiedzUsuń