Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


5 grudnia 2012

Mielone sznycle z żółtym serem

   


Zwykły niezwykły sznycel.... Robiłam już kotleciki z dodatkiem sera na bazie cieniutko rozbitego schabu. Dzisiaj postanowiłam ser dodać do sznycelków. Pysznie wyszło a dzieci były zachwycone. Sznycle robiłam wg wcześniej już publikowanego przepisu na klasyczne sznycle.... dodałam jedynie ser....Polecam baaardzo :)


Składniki:
500g mięsa mielonego (np z łopatki)
1 biała bułka namoczona w mleku
1 cebula
1 jajko
pieprz, sól
ok. 1/4 szkl zimnej wody
ponadto:
bułka tarta do obtoczenia
olej do smażenia 
żółty ser pokrojony w słupki ok 1x5 cm
 
Cebulę pokroić w drobna kosteczkę. Wymieszać dokładnie z pozostałymi składnikami. Podczas wyrabiania dodawać po troszkę zimnej wody. Dobrze wyrobić do momentu, aż mięso ładnie odchodzi od ręki. doprawić. Formować w rękach sznycle, W każdego sznycelka wcisnąć słupek sera i uformować raz jeszcze zamykając ser w środku. Obtoczyć w bułce tartej i smażyć na oleju z obydwu stron.
Podawać np z ziemniakami i podsmażanymi buraczkami (klik).
Smacznego :)



 

7 komentarzy:

  1. rozkrawamy, a tu proszę! serowa niespodzianka :]

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie serowe dodatki do środka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam.
    Pora nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh jak ten serek apetycznie wypływa z kotlecika:) mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się rozpłynęłam, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! musze tez kiedyś tak zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. już mam apetyt na taki obiad sznycel z żółtym serem pychotka :)

    OdpowiedzUsuń