Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


31 marca 2012

Pasta jajeczna z rzodkiewkami, ogórkiem kiszonym i koperkiem



Pasta jajeczna to coś co jest chyba wszystkim znane i nieodłącznie kojarzy się z dzieciństwem. Jest fantastycznym dodatkiem do kanapek w niedzielny poranek :) Robię ją często i na wiele sposobów, za każdym razem dodając coś innego i uzyskując nowy smak :) Dziś jednak chciałam Wam zaproponować pastę, którą najczęściej robię - z dodatkiem domowych kiszonych ogórków i rzodkiewki :) Polecam Wam baaardzo :)


Składniki:
5 jajek ugotowanych na twardo
ok. 6-7 rzodkiewek
łyżka posiekanego koperku
pęczek szczypiorku (część do pasty a częścią posypuję kanapki)
2 średnie ogórki kiszone
2 łyżki majonezu
1 większa cebula dymka razem z zielonym szczypiorkiem
sól, pieprz


Wszystkie składniki zmiksować na gładko. Doprawić do smaku. Ja najczęściej pastę jajeczną podaję na kromkach chleba z roszponką, kiełkami lub mixem sałat i polewam dodatkowo odrobinką sosu sałatkowego z koperkiem :)
Pastę najlepiej jest zjeść w tym samym dniu ponieważ jak postoi dłużej to może "podejść wodą". Smacznego :)




5 komentarzy:

  1. pasty do chleba są wspaniałe. mniam!
    lubię je za prostotę i jednoczesny pyszny smak.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie domowe pasty, jeszcze nie spotkałam takiej, która by mi nie smakowała :) a jajeczne są miodzio :) z ogórkiem kiszonym jeszcze nie robiłam, więc juz sobie zapisuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smaczna! Lubię takie pasty. Super do chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A pasty to ja uwielbiam!:) Strasznie apetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadła bym taką kanapeczkę bardzo apetycznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń