Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


9 października 2013

Tagliatelle z pesto, suszonymi pomidorami i pistacjami

 


Macie takie dni czasami, że wydaje się Wam że doba jakby za krótka? Ja ostatnio coraz częściej pędzę i ciągle na wszystko mi czasu brakuje... Dzisiejszy dzień do takich właśnie należał.... Wszędzie w biegu, wyliczony czas.... dzieci przekazywane sobie nawzajem jak pałeczka w sztafecie.... masakra :( Obiad musiał być też na szybko, nieskomplikowany i prosty. I taki właśnie był, ale w żadnym stopniu nie utracił na smaku ;) Podstawowe składniki były pyszne same w sobie więc razem w połaczeniu musiały stworzyć coś pysznego :) Polecam baaaardzo :)


Składniki:
250g makaronu tagliatelle (szczerze polecam Belli Tagliatelle)
ok. 90g pesto ( szczerze polecam Pesto Genovese (bazyliowe) Poddi Tartufi)
kilka pomidorów suszonych (np. domowych)
oliwa z zalewy pomidorów lub oliwa smakowa (klik)

siekane pistacje do posypania


Makaron ugotować al dente w lekko osolonej wodzie. Odcedzić. Wlać ok 2 łyżki smakowej oliwy, dodać pesto i pokrojone suszone pomidory. Wymieszać. Podawać posypane siekanymi pistacjami.
Smacznego :)


 




Za możliwość zasmakowania w cudownych makaronach i pesto serdeczne podziękowania dla sklepu:

3 komentarze:

  1. Ostatnio zrobiłam zupę z Twojego przepisu: kremową z tortellini, groszkiem, orzechami i parmezanem:) wyszła pyszna:) teraz wypróbuję chyba ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie dodatek pistacji, lubie, jak cos mi chrupie w makaronowych daniach :)

    OdpowiedzUsuń