Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


11 czerwca 2012

Koktajl truskawkowy




Chyba nie ma osoby która by nie piła koktajlu truskawkowego, ale nie mogło go u mnie zabraknąć. Proponowałam Wam już wcześniej wersję z lodami. Był to wówczas shake truskawkowy. Dzisiaj zapraszam na klasyczny koktajl ... taki po mojemu :)


Składniki:
ok.1 kg świeżych truskawek
500ml kefiru
200 ml mleka lub śmietanki
70-90g cukru (w zależności od słodyczy owoców i naszych upodobań)
1 łyżka soku z cytryny


Truskawki umyć i obrać. Wszystkie składniki dokładnie zmiksować blenderem. Schłodzić.
Smacznego :)


 
 
 

5 komentarzy:

  1. Pyszny:)
    Z dodatkiem banana tez jest swietny:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kefir to jedna z tych rzeczy, ktorych bardzo mi tu brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pychotka, a wiesz przypomniałaś mi z czasów dzieciństwa moich dzieci jak robiłam mus truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń