Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


8 października 2012

Smażone kanie




Uwielbiam kanie... Jadam je jednak tylko wówczas gdy zostaną zaakceptowane przez mojego tatę - w innym wypadku nigdy bym się nie odważyła :) A jeśli kanie to najczęściej smażone. Zapraszam :)

Składniki:
6-8 kani
sól, pieprz
mąka
3 jajka
bułka tarta
olej do smażenia

Kanie dokładnie umyć, usunąć nóżki. Doprawić solą i pieprzem. Obtoczyć dokładnie w mące a następnie w jajku i bułce tartej. Smażyć na rozgrzanym oleju z obydwu stron.
Smacznego :)


 
 
 

7 komentarzy:

  1. Mój ojciec zawsze mówił, że smażone kanie smakują trochę jak schabowe ;) Prawda to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mówi tak samo:) uwielbiam je, kojarzą mi się z dzieciństwem, ale do schabowego to tak minimalnie bym powiedziała, dla mnie grzyb, a mięso to jednak różnica:)

      Usuń
  2. Tak przyrzadzone kanie to przysmak mojego Mezczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas kanie nie rosną... niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś mam zamiar usmażyć tak portobello :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, kiedyś jadłam, były pyyyyszne!:)

    OdpowiedzUsuń