Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


15 marca 2013

Domowy serek typu philadelphia




Lubicie serek Philadelphia?  Jak żaden inny ma bardzo specyficzny słonawy smak i idealnie nadaje się do kremów przy np. ciastach marchewkowych lub na kanapki. Do tej pory kupowałam go w sklepie, dzisiaj postanowiłam sama pokombinować i powiem Wam że wyszło niemal identycznie. Smak dokładnie taki sam. Dałam do spróbowania z zamkniętymi oczami domownikom i się nie zorientowali który jest który :) Córcia całość zjadła na kanapeczce od razu... Jeśli macie ochotę poeksperymentować - polecam baaardzo :)

Składniki:
140g domowego twarożku (wg tego przepisu klik)
solidna szczypta soli
8 łyżek śmietany kremówki 36%
5 łyżeczek (ok. 35-40g)  mięciuteńkiego masła


Twarożek zmiksować ze śmietaną bardzo dokładnie blenderem na gładziuteńką masę. Dodać masło i miksować jeszcze chwilę. Na koniec dodajemy sól stopniowo do smaku. Powinna to być solidna szczypta. Serek odstawiamy do lodówki celem schłodzenia. Smacznego :)

 
 
 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten serek .... i rzeczywiście jest rewelacyjny jako polewa do ciasta marchewkowego :) Koniecznie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wygląda, nie wpadłam na pomysł, że można tak prosto zrobić go w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie jadłam tego serka:)ale skuszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.O ten serek to dla mnie,ja lubię takie domowe wyroby-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serek! Domowy może być świetną alternatywą - szczególnie cenową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny pomysł!!! wypróbowałam dopiero dziś w ramach poświątecznej odmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uratowałas moje ciasto dyniowe tym przepisem :) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszłoby na kupnym tłustym twarogu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że można spróbować ale nie może być kwaśny

      Usuń