Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


19 sierpnia 2011

Żeberka pieczone w miodzie

 

Uwielbiam je :) Są przepyszne... choć raczej nie należą do posiłku z grupy "lekkostrawne" ;) Ale co tam... Zapraszam na żeberka pieczone z miodem :)

Składniki:

ok. 1,5 - 1,7 kg  żeberek
3/4 szkl keczupu pikantnego
3/4 szkl oleju
6 ząbków czosnku
2 łyżki sosu jasnego sojowego
2 cebule
2-3 łyżki miodu
chili
1 płaska łyżeczka soli


Żeberka dokładnie umyć i pokroić na kawałki. Wszystkie składniki marynaty dokładnie zmiksować blenderem. Żeberka moczyć w marynacie 6-8 godzin (ja zawsze zostawiam je na noc). Wyłożyć całość na głęboką blaszkę i piec w temperaturze 200 stopni przynajmniej 1,5 godz.
Podawać z pieczonymi ziemniaczkami i np. surówką colesław
Smacznego:)







10 komentarzy:

  1. wygladaja rewelacyjnie:) az chce sie siegnac i zajadac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczne. Uwielbiam żeberka, szczególnie w marynacie z dodatkiem miodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kusząco wyglądają:) mniaamm!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ apetyczne zdjęcia! Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama robiła takie jak byłam mała. I choć teraz nie jem mięsa, domowe wspomnienia zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:) zamiast oleju - oliwa:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry przepisz. Dodałam tez starty świeży imbir, mniej ketchupu (3 łyżki), ale za to wywar warzywny i przecier pomidorowy. Wyszło fenomenalne!:-) I nie dodałam nic tłuszczu, wystarczy ten z żeberek;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalny ten przepis……
    http://bit.ly/pakietmedyczny

    OdpowiedzUsuń