Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


5 marca 2014

Makaron ze szpinakiem i kurczakiem - dieta 1100kcal



I zgodnie z obietnicą - pierwszy z serii obiadów dostosowanych do diety 1100kcal :) Pamiętajcie by ważyć produkty przed obróbką termiczną :)


POZOSTAŁE WYTYCZNE DOTYCZĄCE DIETY ORAZ POSIŁKÓW NA I i II ŚNIADANIE ORAZ KOLACJĘ SĄ POD TYM LINKIEM - (KLIK)




Składniki na obiad do diety 1100kcal:
25g makaronu świderki
200g szpinaku
sól, pieprz
przyprawa warzywna (klik)
papryka słodka
1 ząbek czosnku
50g chudego serka typu "Bieluch"
50g kurczaka
1 łyżeczka oliwy
2 łyżeczki joguru
1 łyżeczka koperku posiekanego


Makaron ugotować al dente w lekko osolonej wodzie.
Szpinak posiekać, dodać przeciśnięty czosnek, sól, pieprz. Minimalnie podlać wodą i dusić chwilkę do miękkości. Zdjąć z ognia i dodać serek. Wymieszać i ewentualnie doprawić.
Jogurt wymieszać z posiekanym koperkiem. Doprawić sola i pieprzem.
Kurczaka pokroić w kostkę. Doprawić przyprawą warzywną (klik) i papryką słodką. Podsmażyć na oliwie.
Makaron wrzucić do szpinaku i wymieszać. Wyłożyć na talerz, na wierzchu ułozyc kurczaka. Wierzch minimalnie polać jogurtem.
Smacznego :)





7 komentarzy:

  1. Skoro masz konkretną dietę to pewnie liczysz kalorie poszczególnych obiadów, może mogła byś je również umieszczać w postach?

    A makaron ze szpinakiem po prostu kocham, wspaniały obiad <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie ukaże się więcej obiadów dostosowanych do diety 1100 :) Mam nadzieję że się przydadzą :)

      Usuń
  2. Ale jak tu przeżyć do następnego obiadu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha :) :) :) dużo wody trzeba pić. Można jeść dodatkowo niskokaloryczne warzywa.
      Zasady sa tutaj: http://www.mojepasjekrakow.blogspot.com/2014/03/dieta-1100-kcal-ogolne-zasady.html

      Usuń
  3. Pycha, lubię takie połączenie, ja w Lidlu kupiłam taki fajny makaron szpinakowy i też go podałam z kurczakiem i szpiankiem, mniam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę robi wrażenie. Też jestem na diecie, dlatego serek Bieluch lekki często gości w mojej kuchni, ale zazwyczaj jako dodatek do kanapek. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dania ze szpinakiem. Zazwyczaj jogurt i kurczaka dodawałam do szpinaku i wszystko mieszałam. W tym przepisie te same składniki, ale podane w innej formie smakuje nieco inaczej i stanowi alternatywę dla mojego dania :) Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń