Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


13 kwietnia 2011

Błyskawiczne mini - pączusie z serka homo


Czasami moje dzieci w jednej chwili wpadają na jakiś pomysł i mają ochotę,  tak jak np dziś - na pączki. Wykonanie tych tradycyjnych wymaga sporo czasu i pracy. Te upieczone dziś są błyskawiczne mięciutkie i równie pyszne jak tradycyjne ;)


Składniki:
250g serka homogenizowanego (lub wiaderkowy sernikowy)
1 cukier waniliowy
3 całe jajka
1,5 szkl. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
cukier puder do posypania



Wszystkie składniki bardzo dobrze wymieszać (najlepiej mikserem). Zgarniać z łyżeczki do herbaty palcem na mocno rozgrzany tłuszcz ;) Usmażone posypać cukrem pudrem z każdej strony :)
Ja dziś nie miałam tradycyjnego serka homo, więc zrobiłam z serka wiejskiego z minimalną ilością mleka ;) a zamiast zwykłego cukru waniliowego dodałam cukier waniliowy z dodatkiem cynamonu i były extra :) Idę zjeść jeśli coś jeszcze zostało :)
Smacznego wszystkim :)








2 komentarze:

  1. jakie fajne! nic tylko wyciagnąć po nie rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie napisałaś, że po tym jak się nagrzeje tłuszcz trzeba zmniejszyć ogień, bo usmażą się na zewnątrz, a w środku będzie surowe ciasto!!!!!!

    OdpowiedzUsuń