Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


12 kwietnia 2013

Orkiszowe ciasteczka z kokosem




Pyszne ciasteczka, które w dodatku robi się błyskawicznie. Znikają równie szybko ;) Przepis z moimi zmianami znaleziony na stronie Tylko spróbuj. Polecam baardzo :)


Składniki na ok. 16 szt.:
1 szkl płatków orkiszowych lub owsianych
1/2 szkl mąki orkiszowej typ 750 (użyłam mąki orkiszowej Biogra klik)
1/3 szkl otrębów orkiszowych (użyłam otrębów orkiszowych Biogra klik)
1/2 szkl wiórków kokosowych 
2 łyżki brązowego cukru (klik)
75g margaryny
1 jajko


Wszystkie składniki bardzo dokładnie wymieszać. Ja zrobiłam to malakserem. Z ciasta uformować kulki wielkości orzecha włoskiego i układać je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Leciutko spłaszczyć. Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec ok. 15-20 minut w temp. 180 stopni na złoto. Studzić na kratce.
Smacznego :)

 
 




 Mąkę orkiszową i otręby orkiszowe znajdziecie na:




4 komentarze:

  1. no to mi smaka na nie zrobiłaś. teraz muszę je koniecznie w najbliższym czasie zrobić:) już czuję ten ich kokosowy zapewne pyszny smak.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowe i pyszne,a przy tym śliczniutko wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu ciastka, nie dość że smaczne, to do tego i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń