Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


11 lipca 2013

Kotleciki z pieczarek, cukinii i żółtego sera




Przeglądając internet rzucił mi się w oczy przepis na kotleciki z pieczarek. Szukałam właśnie czegoś na spożytkowanie zakupionych wcześniej 500g. Z oryginalnego przepisu nie zostało praktycznie wiele, pozmieniałam mocno po swojemu, ale powiem Wam, że wyszło obłędnie pysznie! Kotleciki zniknęły błyskawicznie, a rodzinka jeszcze długo po ich zjedzeniu się oblizywała. Spisałam szybciutko wszystko co powrzucałam i dzielę się tym z Wami. Polecam baaardzo!


Składniki na 12-13 szt:
500g pieczarek
70g żółtego sera startego
2 cebule
400g cukinii
2 jajka na twardo
1 jajko surowe
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
2-3 łyżki prażonej cebulki
5-6 łyżek bułki tartej + do obtoczenia
sól, pieprz
przyprawa warzywna (klik) 
masło
olej do smażenia


Pieczarki drobno posiekać lub najlepiej krótko zmiksować malakserem. Udusić na maśle. Cebulę drobno posiekać i zezłocić. Cukinię obrać i zetrzeć na grubej tarce. Dodać pozostałe składniki i dokładnie wyrobić. Można jeszcze raz całość zmiksować krótko. W dłoniach formować kulki, obtaczać je w bułce tartej i smażyć na rozgrzanym tłuszczu. Smacznego :)



 
 
 

10 komentarzy:

  1. A to ciekawy przepis:)Zapisuję do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam już kiedyś podobne tylko, że bez cukinii. Były pyszne, a z cukinią pewnie są jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie bardzo lubię kotleciki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszą być bardzo dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno są rewelacyjne, podoba mi się ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam - pycha :) dziękuję za przepis
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam ………pyszny przepis……….
    http://bit.ly/pakietmedyczny

    OdpowiedzUsuń