Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


30 czerwca 2011

Koperty z ciasta francuskiego z bananami




Kolejna propozycja na coś błyskawicznego na stole :) Bardzo podobne w wykonaniu do publikowanych juz wcześniej  kopert - ciastek francuskich z ananasem.


Składniki:
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • 2-3 banany
  • kokos do posypania
  • cukier brązowy do posypania
  • 1 jajko

Ciasto francuskie odmrozić i pokroić na kwadraty lub prostokąty. Banana pokroić na ukośne grubsze plastry i układać na kawałku ciasta. Dokładnie zlepić brzegi ciasta np widelcem. Posmarować roztrzepanym jajkiem. Posypać kokosem i brązowym cukrem . Piec ok. 15-20 minut w temp. 200 stopni.
Można dodatkowo posypać cukrem pudrem.
Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. u mnie też krzyżyki poszły w odstawkę;)
    fajny pomysł na koperty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam już podobne z wieloma owocami a nie z bananami a pysznie to brzmi i wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kradnę jedną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne te bananowe poduszeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Ja też zawsze myślałam że owoce muszą być zdecydowane w smaku ale tym razem całkiem po prostu tylko banany miałam ;) Wyszły super :) Jak ktoś lubi słodsze, to można też po upieczeniu polać je stróżkami rozpuszczonej czekolady mlecznej i wtedy dopiero posypać kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladaja, jak takie poduszeczki:)

    OdpowiedzUsuń