Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


14 kwietnia 2014

Sznycelek z piersi indyka z sałatką z cukinii - obiad do diety 1100kcal


Myślę że najwyższa już pora wrzucić kolejną propozycję do obiadów z diety 1100 ;)
Dzisiaj baaardzo klasycznie, a jednak dietetycznie :) Sznycelek z indyka z sałatką z cukinii. Bardzo, bardzo polecam :)

Składniki:
100g ziemniaków
100g piersi indyka
1/2 małej cebuli
sól, pieprz
2 łyżeczki oliwy
1 cukinia
1-2 łyżki jogurtu naturalnego
odrobina posiekanego koperku

Ziemniaki ugotować w lekko osolonej wodzie. Indyka zmielić, dodać pokrojoną w drobną kosteczkę cebulę. Wymieszać i doprawić solą i pieprzem. Sznycelka usmażyć na oliwie z dwóch stron.
Cukinie obrać i zetrzeć na grubej tarce. Posolić i odstawić na chwilkę. Następnie odlać sok, dodać posiekany koperek i wymieszać z jogurtem naturalnym. Doprawić.
Podawać na talerzu: ziemniaki, sznycelka i sałatkę.
Smacznego :)




4 komentarze:

  1. A co jeszcz na śniadanie i kolacje? Bo 1100 kcal na dzień to mega mało! Nie jesteś głodna? Pytam, bo sama trwam na diecie, ale moja ma 2000 kcal i bywam głodna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Wykaz produktów które są dozwolone na diecie 1100 jest tutaj: http://www.mojepasjekrakow.blogspot.com/2014/03/dieta-1100-kcal-ogolne-zasady.html ;) Bywam czasem głodna ale wtedy dojadam pomidorem, cukinią lub kiszoną kapustą ;)
      Nie wiem jaki masz wzrost i jaką wagę, jaki tryb dnia.... Ja mam 159 cm chciałam osiągnąć wagę 56-58. Na tyle wyliczyła mi Pani dietetyk że przy moim trybie, wieku, dwóch ciążach jestem w stanie osiągnąć i potem w miarę utrzymać bez mega większych wyrzeczeń . Wtedy się udało mam nadzieję że uda się i teraz. Ja dodatkowo ćwiczę - staram się codziennie ale z tym różnie bywa ;)
      Waga spada :) Teraz mam 4 kg na minusie a zaczęłam 27 II ;)

      A tak z innej beczki..... Czy Ty czasem nie brałaś udziału w konkursie na "przyjęcie komunijne przygotowane z pasją?" Jeśli tak i to Ty to wygrałaś kubeczek z czekoladą :) Prześlij mi proszę swoje dane kontaktowe do wysyłki :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepis bardzo w porządku. Pysznie i zdrowo, często jem taki posiłek.

    A co do diet typu 1000, 1100, 1200kcal to dla mnie bzdura. Każda osoba powinna mieć indywidualnie wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne, a nie ustalona taka dieta na sztywno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis tylko u mnie bez ziemniaczków bo nie mogę spożywać bo jestem na diecie ;) Ja zjadam ok. 1200-1300 kcal i mi też to wystarcza a jak czuję lekki głód to piję wodę z cytryną ;))

    OdpowiedzUsuń