Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


1 maja 2012

Hafty krzyżykowe i gobelinowe



Teraz sie dopiero dopatrzyłam, że nie pokazywałam Wam jeszcze moich haftów. Od strasznie dawna nie znalazłam na nie czasu w swoim grafiku ;) Dzisiaj prezentowane, to te które wiszą u mnie w domu. Zdecydowaną większość z tych jakie zrobiłam wcześniej podarowałam znajomym i rodzinie... Część gdzieś mam na zdjęciach, a niektórych niestety nie ...
Ostatni haft to dzieło mojej mamy :) To Ona zaszczepiła we mnie miłość do wszelkiego rodzaju rękodzieła artystycznego i to Ona codziennie rozpacza, że nie robię więcej takich rzeczy ... Mama od wielu już lat należy do Klubu hafciarskiego, który z czasem przekształcił się w Stowarzyszenie Lud-Art. Jak ktoś jest chętny to Panie zapraszają do siebie na spotkania :) A tymczasem moje małe co nieco :)







10 komentarzy:

  1. Elizo, jesteś niezwykle utalentowaną osobą. Piękne są Twoje artystyczne cuda! Jestem zachwycona. Ja nie potrafię, nigdy mnie do tego nie ciągnęło, ale pooglądać i podziwiać lubię:)
    Uściski Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majanko bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa :)Ja jednak zbyt wielu talentów u siebie nie dostrzegam ;) Haftowanie krzyzykami lub gobelinem jest czystą matemamtyką i odtwarzaniem wcześniej narysowanego wzoru. :) To jedynie cierpliwość :) Jeszcze raz Ci dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ależ piękne!!! Ja niestety też do tego talentu nie mam :( Ale podziwiam Twój!!!
    I te cudne przepisy! Dodaję Twój blog do ulubionych! Hmm... Nie wiem dlaczego dopiero dziś go odkryłam :))? Świetne przepisy :)) skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty pokazujesz, mam nadzieję na więcej. Ja obecnie haftuję krzyżykami giganta - "Ostatnią Wieczerze" - i pewnie jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim go skończę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje przepisy są świetne ale haftami skradłaś mi serce bo sama haftuję i bardzo lubię oglądać prace innych osób. Pozdrawiam Cię i liczę że wrócisz do haftu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa :) Szczerze mówiąc brakuje mi trochę haftowania :)

      Usuń
  5. Prześliczne hafty, szczególnie ten z kaczuszką bardzo mnie urzekł;)

    OdpowiedzUsuń