Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


7 kwietnia 2013

Drugie urodziny bloga :)

 


Moje małe Święto... Drugie urodziny.... już drugie.... Jak się ma dwa latka to już się powinno biegać całkiem sprawnie, a ja mam ciągle wrażenie, że dopiero raczkuję :) Nawet nie wiem kiedy to zleciało....

W szybkim zestawieniu kilka liczb obrazujących ostatnie dwa lata:


709 postów
2 643 000  wyświetleń stron
5 132 komentarzy pod wpisami na blogu
267 osób obserwujących bloga


Dziękuję Wam bardzo serdecznie za Waszą obecność i wsparcie. Jesteście ze mną od dwóch lat.... codziennie.... Cieszę się ogromnie, że  mogę dzielić się z Wami swoimi mniejszymi i większymi osiągnięciami kulinarnymi.... Dziękuję raz jeszcze....

Eliza

8 komentarzy:

  1. 100 lat:) jesteś dla mnie wzorem i inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniałe wyniki! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i oby tak dalej, a nawet jeszcze więcej sukcesów i satysfakcji!!! a po cichu mam nadzieję, że może i mój blog choć w części dorówna Twojemu ;-) pozdrawiam i przesyłam moc gorących uścisków i podziękowań za liczne inspiracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eliza, chciałabym życzyć Ci kolejnych tak smacznych i pięknych lat jak te dwa! Powodzenia i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Pani strona (mam ją na pasku) jest stałym elementem mojego codziennego przeglądania internetu :) I ogromną kopalnią pomysłów, z której uwielbiam korzystać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wieli lat :)

    OdpowiedzUsuń