Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


27 stycznia 2013

Moje pasje w konkursie na Blog Roku 2012



Kochani jak pewnie część z Was już zauważyła blog Moje pasje bierze udział w konkursie na Bloga Roku 2012…. Startuję w kategorii „Zdrowie i kulinaria” z numerem 00330 ….. Zdecydowałam się na jego zgłoszenie w ostatniej chwili za namową Rodzinki…. Wierzą we mnie bardzo mocno… Ja tej wiary potrzebuję bo jakoś w samej sobie trudno mi ją znaleźć….

Jeśli lubicie mój blog i uważacie że decyzja o wzięciu udziału w konkursie była słuszna bardzo proszę dajcie o tym znać wysyłając SMS-a na nr: 


7122 o treści D00330 

 Koszt SMS-a to 1,23 PLN

a dochód zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.  Potrzebuję Waszych głosów…. 
Głosować można do 31 stycznia (czyli do czwartku) do godz.12:00
Do kolejnego etapu przechodzi pierwsze 10 blogów z największą ilością głosów….

Ja wierzę w Was…. Jeśli wy wierzycie we mnie to jest szansa… ;)

Dziękuję Wam pięknie i pozdrawiam ciepło :)
 

 

2 komentarze:

  1. Własnie zagłosowałam na moje pasje.
    Jestem pod wrażeniem bloga.Uważam, że w tej kategorii, w tym roku,powinien wygrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest najlepszy, lubię przeglądać jego zawartość. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń