Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


12 kwietnia 2012

Mój pierwszy rok blogowania własnie minął...





Wiecie, że 7 kwietnia minął dokładnie rok od chwili gdy ukazał sie pierwszy wpis na blogu "Moje pasje"? Nawet nie wiem kiedy to zleciało... rok...
Tak w szybkim zestawieniu kilka liczb obrazujących ostatnie 365 dni:


391 postów
515.000 wyświetleń stron
2.216 komentarzy pod wpisami na blogu
115 osób obserwujących bloga


Dziękuję Wam... Za Waszą obecność, za ciepłe słowa i e-maile które od Was dostaję. To one mobilizują mnie do ciągłego tworzenia, pieczenia i dzielenia się tym wszystkim z Wami.
Dziękuję... i przepraszam, że nie potrafię pięknie ubrać w słowa mojej ogromnej wdzięczności...

Eliza



16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Blog super więc i wyniki świetne:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliza, wynik imponujący, życzę Ci kolejnych wielu fajnych lat w blogowym półświatku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Imponujący wynik!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i zyczenia dalszych owocnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Oby tak dalej, bo jak na razie świetny wynik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej! Twoje przepisy są cudowne :) Mąż cały czas mnie podejrzewał, że to nie moje zdolności kulinarne się poprawiły, tylko znalazłam jakąś nową markę dań ze słoika....Drań!;) Prawda jest taka, że fajnie wszystko tłumaczysz, dodajesz zdjęcia gotowych dań, często z przekrojem poprzecznym i to mi bardzo pomaga doszkalać się w codziennym pichceniu :) Brawa dla autorki jednego z najlepszych blogów kulinarnych w sieci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, jak to szybko zleciało?:) Bardzo Ci serdecznie gratuluję pięknych liczb, blog jest świetny i tylko tak dalej!! Cieszę się, że Cię poznałam (choć tylko wirtualnie, ale mam nadzieję i wierzę, że i to się zmieni), bo bije od Ciebie tyle ciepła i pozytywnej energii, że nic, tylko ją brać garściami! Trzymam za Ciebie i Twój blog kciuki, żebyś dalej miała tyle pomysłów i robiła to z taką pasją jak do tej pory!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog bardzo mi się podoba, mam go dodanego do ulubionych ;-))))
    Czekam na kolejne super pomysły ;-)
    Gratuluję oczywiście talentu, wytrwałości i super zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poryczalam się ... wiecie?... Tyle ciepłych słów... Dziękuję Wam... za wszystko :*
    Asiu... ale byłoby cudownie się spotkać... też wierzę w to szczerze że kidyś się uda :) A wiesz że to zdjęcie to z mojej ubiegłorocznej wycieczki do Wrocławia? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie! dopiero teraz zobaczyłam w tle most Grunwaldzki:) A ja pamiętam, jak pisałaś że właśnie wróciłaś z Wrocławia i w lodówce pusto więc zrobiłaś bułeczki:):):)

    OdpowiedzUsuń