Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


17 listopada 2011

Wyróżnienie dla mojego bloga :)

Spotkała mnie miła niespodzianka, bowiem Chocoholiczka nominowała mój blog do wyróżnienia za co bardzo dziekuję :) "Tell me about yourself " Jest to sympatyczna zabawa-łańcuszek, w której uczestnicy muszą napisać kilka słów o sobie i nominować 15 blogów, przesyłając tym samym zadanie dalej...
Nie sądziłam, że napisanie 7 zdań o sobie będzie dla mnie takie trudne.... Łatwe też nie jest wybranie 15 blogów... Bo jak tu wybrać tylko 15 spośród tak wielu, które cenie...
  1. Uwielbiam spać. Nie wiem tylko dlaczego tak rzadko korzystam z tej przyjemności...
  2. Z natury jestem leniuchem ;) Nie jest to cecha, która napawa dumą i pewnie dlatego tak zasuwam od rana do wieczora by nikt sie tego nie domyślił ;)
  3. Nie znoszę, flaczków, móżdżków, serduszek - to są potrawy które napawają mnie wciąż niesłabnącym wstrętem ;)
  4. Nienawidzę moich fobii i tego że nigdy, przenigdy nie zasnę przy otwartych drzwiach do sypialni ;)
  5. Chciałabym kiedyś móc o sobie powiedzieć że jestem asertywna w pełnym znaczeniu tego słowa. Jest to cecha której brak ciągle wykazuję ;)
  6. Zdecydowanie mam kulinarnego fioła. Kocham gotowanie i celebruje wspólne posiłki. Uwielbiam przyjmować gości, nasz dom jest zawsze otwarty, a fakt że znajomi tak chętnie do nas przychodzą bardzo sobie cenię
  7. Marzę o domku z ogrodem zimowym, rattanowymi fotelami i stolikiem... Jak zamknę oczy to widzę tam siebie i męża w szlafroczkach z gazetami i książką, niespiesznie pijących poranną kawę....
A teraz nominacje w kolejności przypadkowej :) :
  1. Niebieska pistacja
Zasady gry gdy zostaniesz wyróżniony są następujące:
  • zamieść wpis na swoim blogu informując o wyróżnieniu i o tym, kto Cię wyróżnił
  • napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
  • wyróżnij 15 innych blogów informując ich o tym fakcie w komentarzach na ich blogu

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wyroznienia :) A punkt 4 to jakbym czytala o sobie... Moj M. zawsze mowi, ze jestesmy w sypialni zamknieci na trzy spusty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie... już się jakiś czas temu spowiadałam :-))))
    Jak masz ochotę to zapraszam http://margarytka.blogspot.com/2011/08/7-rzeczy-ktorych-o-mnie-nie-wiecie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) jest mi bardzo miło! :) fajnie też było się dowiedzieć czegoś o Tobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie! Dziękuję z całego serca!! Pkt 1, 3, 4to o mnie:)
    A! I lubię tego Twojego 'kulinarnego fioła', oby był jak największy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)) to dla mnie bardzo miła niespodzianka :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za wyroznienie.Bardzo mila niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń