Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


11 grudnia 2013

Surówka z czarnej rzepy





Już wiele razy się przekonałam, że siła tkwi w prostocie. Dzisiaj chcę Wam zaproponować pyszną surówkę z czarnej rzepy. Przepis na nią znalazłam na blogu ChilliBite. Idealnie współgra ze smakiem pieczonych mięs do obiadu. Polecam baaardzo :)


Składniki:
2 bulwy czarnej rzepy (użyłam Ibramowickiej klik)
sól
2-3 łyżki kwaśnej śmietany 18%


Rzepę obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Posolić i odstawić na ok 20 minut. Po tym czasie dodać śmietanę i wymieszać. Ewentualnie jeszcze dosolić. Innych przypraw surówka nie wymaga. Podawać jako dodatek do mięs. Smacznego :)



 
 

7 komentarzy:

  1. nie jadłam takiej surówki, ciekawy pomył:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak. Surówka fantastyczna. Jadłam, ale zapomniałam o takim przepisie. Dzięki, że go przypomniałaś. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego nie jadłam ale wygląda apetycznie. Zapiszę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostrzegam surówka jest pyszna ale po starkowaniu nie ciekawie pachnie więc proponowałabym wystawić ja do wywietrzenia na balkon lub za okno i przed dodaniem śmietany odcisnąć sok, który się wytworzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwuję mojej rodzince surówkę z czarnej rzepy bardzo często, choć w odrobinę innej postaci. Mieszam rzepę z marchewką, solę, pieprzę i wykańczam jogurtem greckim z majonezem. Pycha :)
    Bardzo chętnie przetestuję również i ten przepis. Dziękuję i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzepa, a czarna rzodkiew, to 2 różne warzywa. Ktoś wspomniał o przykrym zapachu, więc to pewnie o rzodkiew tu chodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała surówka a jednocześnie zapomniana. Jest to smak z mojego dzieciństwa.Przede wszystkim wspaniały smak, bardzo zdrowa i polecam wszystkim, ktorzy mają problemy z włosami.

    OdpowiedzUsuń