Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


17 listopada 2011

Karkówka marynowana w zalewie miodowo - octowej



Sezon grillowy już co prawda za nami, ale kto powiedział że nie możemy sobie przyrządzić fantastycznego mięska w listopadzie? Rewelacyjny sposób na karczek marynowany w zalewie miodowo - octowej. Przepis znaleziony na blogu Wypieki z pasją. Polecam baaardzo :)


Składniki:
  • 3-4 plastry karkówki
  • 50 ml octu balsamicznego (1/5 szkl)
  • 50 ml sosu sojowego (1/5 szkl)
  • 3 łyżki miodu
  • 1 łyżka brązowego cukru
  • 3 łyżki łagodnego keczupu
  • pieprz do smaku

Wszystkie składniki na marynatę bardzo dobrze wymieszać. Karkówkę lekko rozbić i wstawić do marynaty na minimum 2 godz ( u mnie całą noc). Zamarynowane mięso piec w piekarniku na opcji grill ok 15 min w temp 220 stopni. Smacznego :)




10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten przepis, jak i cały Twój blog. Przepis w najbliższym czasie wypróbuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo apetycznie wygląda :) aż chciałoby się zjeść
    pozdrawiam


    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ apetyczne zdjęcia :) Cieszę się że przypadł Wam przepis do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elizo, fajnie tu u Ciebie. karkówkę w podobnej marynacie jadłam już kilkakrotnie. faktycznie jest rewelacyjna. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, karkówkę wszyscy bardzo lubimy, więc przy najbliższej okazji wypróbuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałam przepis. Jest rewelacyjny. Dziękuję ,że mogłam z niego skorzystać. Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo że smakowała :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłem taką, żonie smakowała....osobiście bardzo dobry przepis i szybki

    OdpowiedzUsuń