Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


6 listopada 2011

Jesienny bukiet z suchych liści

 


Gdy zobaczyłam ten bukiecik na blogu Smaczna Pyza od razu wiedziałam, że muszę go zrobić :) Okazją były urodzinki Dziadziusia :) Dzieci dzielnie pomagały i nazbierały furę liści :) Gdy brakło synek poszedł po jeszcze, a córcia zwijała razem ze mną :) Samodzielnie zrobiła trzy kwiatki :)
Do zrobienia bukietu potrzebne będa liście klonu, nożyczki i nici w kolorze zbliżonym do całości.
Bierzemy pierwszego liścia składamy go wzdłuż na pół (błyszcząca strona na zewnątrz) i zwijamy ciasno w rulonik od lewej do prawj strony. Bierzemy kolejnego liścia, składamy i nawijamy na poprzedniego. Kolejne warstwy już luźniej, a ile ich nawiniemy to już nasza wola  i fantazja :) Na koniec związać ciasno nitką. Mając kilka lub kilkanaćie kwatków zbieramy je razem i układamy w bukiet. Dookoła układamy liście. Ja dodatkowo wpięłam jarzębinę i pozawijaną rafię. Całośc jeszcze raz związać. Obciąć ogonki do odpowiedniej długości (ja dodatkowo owinęłam żółtym mięciutkim papierem). Całośc można spryskać lakierem do włosów :) I już :)




12 komentarzy:

  1. och, prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!
    Najlepsze kolory jesieni w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny bukiet! Dziadziuś na pewno był bardzo zadowolony bo takie samodzielnie, z miłością, przygotowane prezenty są bardzo cenne i niosą wiele radości dla obu stron :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! spróbuję dziś zrobić podobny, jak mi się uda, będzie na urodziny mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygląda! sam chciałabym dostać taki cudny bukiecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję :) Dziadziusiowi bardzo się podobał bukiecik :)Dodatkowo osłodziliśmy go pyszną wuzetką :) ale o tym w innym poście ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Twój blog jest bardzo smaczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuje :) Zapraszam - rozgość się :)

      Usuń
  8. Piękny jest! Nie mogę się naptrzeć, a te kwiaty z liści cudne są! Muszę koniecznie zrobić taki z córcią, choć jestem pewna, że przy moich mizernych zdolnościach do tego typu prac nie wyjdzie ani w połowie tak piękny jak Twój. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu chyba żartujesz ? :D Ja się zakładam tu i teraz o każde pieniądze ze zrobisz 1000x ładniejszy :D Ściskam :)

      Usuń