Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


4 lutego 2014

Tort na moje 40 urodziny ;)



Dzisiaj będzie bez przepisu jako że ten już jest jakiś czas na blogu... ;) 
Właśnie się dopatrzyłam, że jeszcze nie pokazywałam Wam mojego torcika jaki powstał ponad dwa tygodnie temu z okazji moich.... 40... urodzin ;) Ufffff jak ta cyfra dziwnie wygląda ;)
Tort śmietanowy o smaku malibu (klik) - jeden z moich ulubionych :) Dekorowany kokosem i białą czekoladą. Róże i motyle robione z masy cukrowej (klik). Zielone listki to marcepan (klik).
Delikatny i pyszny :) Nie wiem jak to się stało, że dopiero dzisiaj Wam go pokazuje..... No starość normalnie :)  i skleroza ;) Ale w tym wieku to mi chyba wybaczycie ;)



  





9 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) Piękny wiek a tort prześliczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny tort. Wszystkiego naj naj naj. Pamiętaj, że życie zaczyna się po 40 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Postaram się zapamiętać :) No chyba że zapomnę ;) hahahaha :)

      Usuń
  3. Tort rzeczywiście bardzo ładny, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę się spóźniłam, ale trudno - wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obchodzę 02 LUTEGO każdego roku urodziny, czyli jesteśmy spod tego samego znaku…….fajna data…..
    a propo tortu ,niebiańsko wygląda i na pewno niebiańko smakuje
    http://bit.ly/pakietmedyczny

    OdpowiedzUsuń