Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


29 maja 2013

Dekoracje cukrowe cz.III




Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kolejną część dekoracji cukierniczych jakie można samodzielnie wykonać w domu :) Te powstały z myślą o warsztatach dla przedszkolaków, które własnoręcznie dekorowały babeczki z okazji Dnia Mamy.

  • Listki i kwiaty wycinane są z masy cukrowej (klik) malowanej barwnikami spożywczymi
  • Serduszka wyciskane szprycą z okrągłą końcówką z dość gęstego lukru wykonanego z białek i cukru pudru wyciskane bezpośrednio na papier do pieczenia
  • Ozdoby lukrowe dodatkowo można posypać cukrowymi posypkami
  • Koszyczki do muffinek wykonane z podkładek tortowych
  • Sentencje i życzenia wydrukowane na papierze pociętym na paseczki i przyklejone do wykałaczek jedną stroną, tworząc coś na wzór chorągiewki
  • dekoracje czekoladowe takie jak te (klik)
  • Posypki cukrowe i kwiatuszki takie jak te (klik)

 
 




 

 
 

7 komentarzy:

  1. Super z reszta jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te dekoracje, ale powiedz mi co robisz, aby barwnik wysechł na nich ja raz zrobiłam coś takiego i cały czas był wilgotny i nie wiem gdzie popełniłam błąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może było go za dużo? Ja malowałam wodą zabarwioną. Suchutkie były jeszcze tego samego dnia wieczorem :)

      Usuń
    2. O widzisz, a ja malowałam od razu barwnikiem i to takim w żelu.

      Usuń